HIER VINDT U INFORMATIE OVER HET

RETOURNEREN

.

Retourneren mag tot 14 dagen na ontvangst van uw online bestelling / aankoop in de winkel.

Let op:
Een aankoop in onze fysieke winkel mag alleen geretourneerd worden in de winkel.
De webshop aankopen mogen zowel in de winkel als via de post geretourneerd worden. Als u een webshoporder retourneert in de winkel ontvang u het bedrag binnen 2 werkdagen terug op uw rekening.

Het retourtermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het pakketje fysiek in bezit krijgt. Om het retour termijn na te leven volstaat het om de producten die u wilt retourneren aan ons te verzenden voordat het retour termijn is verstreken met daarbij gevoegd ons RETOUR FORMULIER (PDF).

Gevolgen van het retourneren
Webshop orders:

Als u de order retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief verzendkosten. Met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering. Onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug.

Gedeelde retournering
Indien u slechts een deel van de bestelling retour stuurt, dan worden de verzendkosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zal u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Terugbetaling
Webshop orders:

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de bestelling te retourneren aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Stuur uw retouren ongebruikt/ongedragen en compleet naar ons retour.
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, zullen wij de kosten bij u in rekening brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, dan wordt de waardevermindering bij u in rekening gebracht.

 DOWNLOAD HIER HET RETOUR FORMULIER

Garantie

Tevreden klanten en service zijn voor ons uiterst belangrijk. Maar het kan altijd gebeuren dat een artikel kapot is of dat er een ander probleem is. Geen probleem, samen lossen we het graag met u op.

Gegronde klacht?

U heeft alleen garantie bij een gegronde klacht. Dit houdt in dat de klacht niet komt door:
1• beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade)
2• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
3• normale slijtage

Wij geven bij een gegronde klacht 40 dagen garantie op producten tot en met 30 euro en 60 dagen garantie op producten vanaf 31 euro.